flag Судова влада України

Старшого секретаря Калінінського районного суду м. Горлівки Донецької області

П О С А Д О В А    І Н С Т Р У К Ц І Я

Старшого секретаря  Калінінського районного суду м. Горлівки Донецької області

 

  1. Загальні положення.

 

                        1.1.Посадова інструкція старшого секретаря Калінінського районного суду  м. Горлівки встановлює єдині засади діяльності, обсяг посадових обов’язків та основні вимоги щодо їх виконання, права та відповідальність  особи, яка займає посаду старшого секретаря  місцевого суду (далі-старший секретар).

                        1.2. Старший секретар суду є посадовою особою апарату Калінінського районного суду  м. Горлівки (далі-суд), правовий  статус якої визначається Законом України «Про державну службу».

                        1.3. Старший секретар суду  призначається на посаду та звільняється з посади наказом керівника апарату суду з дотриманням вимог трудового законодавства та законодавства про державну службу України.

                        1.4.На посаду старшого секретаря суду призначається особа, яка має вищу освіту за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, стаж роботи на державній службі в органах судової влади не менше 2 років або загальний стаж роботи за фахом не менше 3 років

                            1.5. Старший секретар суду безпосередньо підпорядкований  голові суду та керівнику апарату суду, координує свою діяльність з консультантом суду відповідно до внутрішнього розподілу обов'язків.

                            1.6.Старшому секретарю суду безпосередньо підпорядковані секретарі суду, діловоди, експедитори, друкарки суду та інші службовці суду, які виконують організаційні функції.

   1.7.У своїй роботі керується Конституцією України, Цивільним-процесуальним,

Кримінально-процесуальним та іншими кодексами України, іншими кодексами України, Законом України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про засади запобігання і протидії корупції»  та іншими законами України, рішеннями Конституційного Суду України, актами Президента, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України; актами законодавства та нормативними документами, що регламентують діяльність судових органів  , Положенням про  Державну судову адміністрацію України, Положенням про територіальні управління державної судової адміністрації, постановами колегії, наказами, інструкціями та рекомендаціями Державної судової адміністрації України та відповідного територіального управління державної судової адміністрації, іншими нормативно-правовими актами та цією посадовою інструкцією.

             2. Завдання та обов’язки

2.1. Організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду.

2.2. Розподіляє обов'язки між працівниками канцелярії суду, контролює виконання ними функціональних обов'язків.

2.3. Організовує прийом, реєстрацію та розподіл кореспонденції, що надійшла до суду.

2.4. Контролює ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ.

2.5. Організовує роботу з обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку.

2.6. Здійснює контроль за направленням судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій.

2.7. Здійснює контроль за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання.

    2.8. Організовує та контролює ведення контрольних та зведених контрольних виконавчих проваджень.

2.9. Забезпечує своєчасне виконання постанов про помилування.

2.10. Контролює відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання.

2.11. Забезпечує своєчасне та якісне складання звітів судової статистики, ведення документів первинного обліку.

2.12.Здійснює контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проводить аналітичну роботу щодо строків здачі справ до канцелярії суду, готує відповідні пропозиції з удосконалення цієї роботи, систематично доповідає голові суду та керівникові апарату суду про випадки порушення термінів здачі судових справ до канцелярії суду.

2.13.Збирає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду, узагальнює їх, за погодженням із керівником апарату формує номенклатуру справ суду  та після погодження з відповідними архівними установами подає на затвердження голові суду.

2.14.Організовує підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки.

2.15.Уносить пропозиції до плану роботи суду з питань організації діловодства, судової статистики, контролює виконання відповідних розділів плану роботи суду.

2.16.Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.

2.17.Організовує та забезпечує належне здійснення прийому громадян працівниками канцелярії суду.

2.18.Веде облік та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних судів.

2.19. Проводить навчання з працівниками канцелярії суду.

2.20.Контролює ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді.

                  2.21.Виконує інші доручення голови суду та керівника апарату, щодо організації роботи канцелярії суду.

3. Права

3.1. Користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України, Законами України «Про державну службу» та іншими актами законодавства.

3.2. На соціальний та правовий захист відповідно до свого статусу.

3.3. Уносити пропозиції голові суду та керівнику апарату суду щодо покращення умов, удосконалення  форм і методів роботи канцелярії суду, забезпечення належної взаємодії з працівниками апарату суду, а також щодо покращення роботи суду в цілому.

3.4. Отримувати від працівників апарату суду необхідну інформацію для виконання своїх завдань та обов'язків.

3.5. Брати участь у нарадах та зборах трудового колективу суду.

4.Відповідальність.

Старший секретар суду  відповідно до Кодексу законів про працю України, Законів України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції» несе відповідальність за порушення трудової дисципліни,неякісне або несвоєчасне виконання посадових обов'язків і завдань, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов'язаних з прийняттям на державну службу та її проходженням.